Prima petrecere de Craciun

Primul Craciun ne-a prins la doua luni dupa infiintarea firmei. Nu se poate spune ca a fost chiar o petrecere, ci mai mult, o mini-petrecere avand in vedere ca eram doar noi trei.

Cum firma nostra ocupa un etaj cu birouri, la inceput, ne-am hotarat, cu vreo doua saptamani inainte de Craciun sa ne apucam de decorat. Asa ca ne-am cumparat un brad si multe multe decoratiuni si ne-am pus pe treaba. A durat cam trei zile sa reusim sa impodobim tot etajul avand in vedere cate ghirlande si globulete si instalatii am cumparat.

In seara de Ajun ne-am gandit sa facem o mica petrecere in noul nostru birou, asa ca fiecare ne-am luat angajamentul de a aduce cate ceva. Noi fetele, am gatit cate ceva, iar Paul s-a ocupat de aranjat.

Desi am fost doar noi trei, a fost o seara reusita, in care am discutat despre sperantele in cee ace priveste firma nostra, despre cum am reusit in doar cateva luni sa facem ceva important pentru noi.

Leave a Reply

