Cum ne-am cunoscut

Cum ne-am cunoscut?… Ei bine, povestea noastra nu este chiar neobisnuita.

Totul a inceput cu dorinta fiecaruia de a-si intemeia propria firma, inca de la primul job avut. Cu aceasta idee si mult optimism, am inceput sa frecventam evenimente locale de networking, cu scopul de a gasi si alte persoane care impartasesc acelasi obiectiv. In cadrul unei dezbateri, cu totii am observat o asemanare in gandirea si in ideile noastre cu privire la mediul IT din Iasi si cum ar putea acesta fi imbunatatit. Dupa acest eveniment ne-am intalnit pentru a continua discutiile pe aceasta tema, care au avut un final fericit, intrucat dupa numai 7 luni firma noastra, Future Mobile Solutions prindea contur si se dorea a fi infiintata cat mai curand. Anul 2011 ne-a adus tuturor vestea pe care o asteptam: Future Mobile Solutions si-a facut intrarea pe piata!

Leave a Reply

